~~~~~~~~~~~~~~~~







2007年4月7日 星期六

上天台曬太陽


(大風聲)

A:呢度真係好高呀!可以望到好遠。

B: 仲好曬,好大風呀,

A: 我約你係呢度見面,都係貪佢無乜人、又夠靜,我叫你帶黎既野,你帶左黎未?

B: 當然帶左啦,咁你有無帶錢嚟?

A: 當然有啦!咁我哋一手交錢、一手交貨,

B: 呢度咁靜,又無乜人,都叫做安全囉呵,
我而家攞出黎俾你,小心有人見到,

A: 唔,我周圍昅過,無差人,放心!

B: 好!我哋交易開始。拿!呢本就係政制綠皮書,
夜晚訓唔著,攞出黎掀下都唔錯!

A: 唔。d錢啱數囉呵?好!交易成功, 我地落番地下囉!

B: 唔得!人在江湖,身不由己,
唔係話落去就可以落去,我地仲要等一等先走得,

A: 吓!你!你call左差佬?

B: 傻架!唔好咁緊張, 大家同坐一條船,
我點會害你呀?
不過而家落番去嘅timing 唔係咁好,
不如大家喺度欣賞吓風景先!

A: 原來企喺呢度可以好遠咁望到嗰個主題公園嘅邊邊。

B: 點解咁多人鍾意去主題公園玩呢?

A: 我諗因為d人覺得响公園入面好童話化,
可以逃避一下現實!

B: 係咩?唔係喎!公園入面咁多紀念品賣,
明碼實價,成日提醒你錢喺現實生活係幾咁重要!
一d都唔童話化!

A: 我地都企左好耐,
究竟我哋幾時可以落番去?我等夠啦!

B: 哝!我哋可以落山囉!架吊車終於可以郁番!

A: 早知呢隻吊車成日故障,我就打死都唔搭啦!

B: 算啦,我哋困左10幾分鐘啫!都唔算耐架啦!

(機械故障聲)

A:弊!架吊車又停返!點解會咁架!?


二零零六年七月

2 則留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin