~~~~~~~~~~~~~~~~







2010年1月25日 星期一

局長‧殺局 - 下集 - 9

局長‧殺局 – 下集

馬德鐘用手指拉回手槍的保險掣,並把手槍放下。眼鏡蛇緩緩張開雙眼,用迷惑的目光回應。

馬德鐘先開聲:「你走啦!」
眼鏡蛇問:「點解放我走?」
馬德鐘:「因為……我都係倒閉銀行嘅苦主…..你同我殺咗個狗官!」
眼鏡蛇:「咁…點解你頭先咁搏命追我?」
馬德鐘:「因為我下個月見broad,有機會升職,所以我咪要喺上司面前爭取表現囉!頭先我要大聲嗌:『企喺度!咪走!』係驚死無人知我去追你吖嘛!」
眼鏡蛇點頭同意。

馬德鐘從他的耳朵通訊器取得情報:「個狗官而家喺B2-A出口,你快啲去啦!」
眼鏡蛇:「B2-A出口?會唔會係一個陷阱?點解我要信你?」
馬德鐘:「哈哈!因為如果我要殺你,一分鐘前我已經可以殺死你!」
眼鏡蛇向馬德鐘交出一個感謝和肯定的眼神後,向B2-A出口跑去。

眼鏡蛇行動前,早已熟讀酒店的各個出入通道,趕來B2-A出口見到一眾警員護送錢局長上房車。目標人物背向眼鏡蛇,相隔10米左右,在射程範圍之內,眼鏡蛇正想一槍了斷他。

眼鏡蛇舉起手槍瞄準錢局長的後腦,開槍之際突然又響起「♫ 沒有得你的允許.我都會愛下去,互相祝福心軟之際或者准我吻下去 ♪」Oh my God!擾亂心神,「砰嘭」一聲,子彈誤中錢局長身旁一名警員後腦,當場斃命!眼鏡蛇知道今天欠缺運氣,兩顆子彈都落空,又有兩個黐線來電,行動注定失敗。眼鏡蛇立即跳入冷氣糟逃走,逃離酒店。

走在街上的眼鏡蛇,神情落寞,殺不到應殺的人,反而誤殺一名警員;製造孤兒寡婦,不免受到良心責備。前面有一班路人駐足看商場牆上的戶外大電視,特別新聞報導:「20分鐘前,錢局長於酒店遭獨行殺手槍殺,送院途中,證實不冶。」吓?乜唔係誤殺警員咩?眼鏡蛇心裡一堆問號。

原來錢局長是荷里活電影fans,他逃走時突然想起某一套電影橋段,叫一名警員把制服跟自己的西裝對調更換,分散殺手注意力。結果眼鏡蛇錯有錯著,誤殺副車變命中紅心。錢局長唔衰攞嚟衰,聰明反被聰明誤,死於命運的作弄。而部分路人是銀行苦主,知道此好消息後,紛紛對身邊陌生人互相握手、擁抱、甚至親吻,遊客唔知仲以為香港提早除夕倒數,嘖嘖稱奇。

眼鏡蛇知道後,心情大喜!這時他才醒起要找出打那兩個索命電話的真凶。來電顯示是太太Coody打出,眼鏡蛇又不能向她表露殺手身份,只好覆電給Coody。太太提醒他今天回家前,要到信用卡禮品換領中心,換部抽濕機回來。眼鏡蛇應了Coody。此時,是時候做「完成任務signature」,眼鏡蛇在口袋中取出一張銀紙撕碎它,手一揚碎片四飛!自己freeze咗個pose,好型啊!

咦?頭先撕爛果張好似係「信用卡禮品換領通知書」喎!有色盲的眼鏡蛇,雖然返去實會被老婆鬧,但能夠符符碌碌咁完成一單驚險的任務,總算執返身彩。



鬧香港政府高官嘅歌,腦中第一時間想起:黃貫中 Feat. LMF的《香港一定得》。呢個版本有粗口架,不喜勿聽。

香港一定得(黃貫中、LMF合唱)
作曲:黃貫中
填詞:LMF

睇你又攪啲乜 又話香港一定得
我地就乜都得 睇你又攪啲乜

趕頭趕命趕到落黎P記 土瓜灣
大懶堂大隻講講完又講講到尾 好得閒
哪呢個社會就越黎越難睇 我地懶得理
睇你班高官無手尾 日日坐係立法會做戲

有啲廢柴一行埋就剩係講是講非
噏三噏四唔去做娛記就真係嘥Q咗你
貪婪醜怪 行為變態 我哋係睇你唔起
一朝揭發 畏罪自殺 你真係累人累己

你咪係處巴巴閉
你有米去攪嘢 好多鬼計
你咪係處巴巴閉 我有我攪嘢 好多手勢

家陣呢一代啲靚仔就越種越壞
古靈精怪 未夠秤又以為自己大哂
學人行古惑 英雄主義 盲目祟拜
我地大懶堂忍唔住企出黎嗌

喎個社會攪喎 係邊個出錯
有錯又邊個肯企出嚟認錯
唔係好清楚 唔去問清楚
你講錯唔認喎 出咗事 你推我
有冇攪歪咗 狼披羊皮當
星斗巿民就似羔羊咁 俾你鉗鬼住
我選得你 係想你幫吓我
但係你將啲利益代鬼咗

4 則留言:

  1. 佢老婆真係好旺佢bo,成日無意中幫佢逢凶化吉!

    Kelly

    回覆刪除
  2. kelly

    我做多一單就金盆洗手
    明早見啦

    回覆刪除
  3. 卡臣︰轉告眼鏡蛇下次執行任務時,記得將電話較靜音。

    回覆刪除
  4. coffee

    唉!我每次行動前都提自己要熄電話
    但係
    妳知我無記性
    所以咪瀨嘢

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin