~~~~~~~~~~~~~~~~







2010年2月26日 星期五

隱形俠大戰水晶狂魔

隱形俠大戰水晶狂魔

阿成駕著他的雞記貨van,剛在大窩口工廠區完成了一張order,又等待另一個客人的電召。阿成耳裡戴著耳塞,用無線電偷聽警察控制中心,讓他第一時間知道哪裡有罪案發生,因為阿成的真正身份:是警惡懲奸的「隱形俠」。

阿成當貨van司機只是掩飾身份之用,當他知道哪裡有罪案發生,需要援手時,阿成便會變成隱形俠,飛車到現場掃蕩罪惡。他服下一樽隱形藥水後,便會全身隱形15分鐘,全方位進攻敵人,伺機收服匪徒。

這個早上十時,阿成的貨van駛到灣仔區,從無線電知道金鐘某銀行的金庫,剛剛遭到水晶狂魔攻入搶劫,阿成立即趕去金鐘現場。

車廂內的阿成,馬上服下一樽隱形藥水,身體開始慢慢變成透明,變成隱形俠。

隱形俠脫去身上所有衣服後
,立即跳下貨van,跑到銀行門口,跟剛逃出的水晶狂魔撞個正著!水晶狂魔先發制人,一拳朝隱形俠面門揮出,隱形俠右手格開,左拳火速擊中水晶狂魔的肋骨,怎料水晶狂魔穿了精鋼煉製成的護身衣,隱形俠五指隱隱作痛,隱形打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打慎露出破綻,隱形俠趁這千載難逢的機會,一腳踢中水晶狂魔的下鄂,水晶狂魔全身一痲,隱形俠得勢不饒人,一記重拳轟向水晶狂魔天靈蓋。水晶狂魔痛叫一聲,應聲倒地,失去戰鬥力,雙手被隱形俠緊綁後,交給剛好趕來的警方處理,差不多已經過了15分鐘,隱形藥力開始失效,隱形俠身體開始現形,他立即趕回貨van上,穿回平常衣服,變回阿成後,驅車絕塵而去。

隱形俠又一次立下大功,多得這一位無名英雄,令治安得以維持,正義得以伸展。
多謝你呀!隱形俠!努力呀!隱形俠!

つづく

我細個睇「超人電視片集」,反派惡魔黨首領,誓要統治全世界。是否人人也想統治全世界呢?起碼我唔想,我怕煩之餘,我對權力亦沒有什麼欲望。聽吓Tears for Fears的《Everybody wants to rule the world》。

Everybody wants to rule the world - Tears for Fears

Welcome to your life
There's no turning back
Even while sleep
We will find you
Acting on your best behaviour
Turn your back on mother nature
Everybody wants to rule the world

It's my own design
It's my own remorse
Help me to decide
Help make the most
Of freedom and of pleasure
Nothing ever lasts forever
Everybody wants to rule the world

There's a room where the light won't find you
Holding hands while the walls come tumbling down
When they do I'll be right behind you
So glad we've almost made it
So sad they had fade it
Everybody wants to rule the world

I can't stand this indecision
Married with a lack of vision
Everybody wants to rule the world

Say that you'll never never never need it
One headline why believe it ?
Everybody wants to rule the world

All for freedom and for pleasure
Nothing ever lasts forever
Everybody wants to rule the world

19 則留言:

  1. 究竟水晶狂魔露出甚麼破綻?水晶狂魔點解叫水晶狂魔?唔通佢戴哂成身Swarovski來行動?點解我睇睇吓見唔到啲字嘅?

    回覆刪除
  2. 又話隠左形,點解水晶狂魔會先發制人先

    呢個明顯係連載劇,有幾集架?

    回覆刪除
  3. 男狗

    「點解我睇睇吓見唔到啲字嘅?」
    =>因為水晶狂魔是透明
    隱形俠也是透明
    所以乜都睇唔到
    15分鐘後
    藥力一過才現形

    其實都睇到嘅
    你highlight中間空白一段
    會見到啲

    回覆刪除
  4. naruto

    因為隱形俠藥力未發揮哂
    所以仲見到啲
    到第五行先隱形哂

    這不是連續劇
    因為集集都係透明打鬥
    空白一遍

    回覆刪除
  5. 中間o的隱形字巧有心思呀~ つづく 是不是代表有下集呢?

    回覆刪除
  6. BB

    得你欣賞咋
    抵鍚


    つづく <--沒有下集啦
    否則這裡門可羅雀

    回覆刪除
  7. 我有十五分鐘隱形,我就入泳池的女更衣室養眼,絕對唔會去打水晶咁𢥺居!嘻嘻!

    回覆刪除
  8. 佛爺

    如果我可以隱形?
    我就立即....

    都係唔講啦
    心照啦 大家男人

    回覆刪除
  9. 卡臣︰好有心思做隱形喎!空白處打到七彩!

    回覆刪除
  10. 依篇我鍾意....
    隱形果到我真係笑左XD

    回覆刪除
  11. 果然係隠形俠,
    連d字都透明襯哂呀,哈哈!

    回覆刪除
  12. 馬田

    果然有眼光
    呢篇唔係個個都接受到
    「形式就是內容」
    沒有情節
    故事本身只是形式

    ++++

    summer

    多謝留言
    係呀
    隱形俠嘛
    變成無字天書

    回覆刪除
  13. 『形式就是內容』
    真係好特別,好鬼魅!家陣叻啦,識得將啲字嚟玩花臣,我仲以為我年紀大,老眼昏花。

    回覆刪除
  14. 歪歪

    你話:
    「家陣叻啦,識得將啲字嚟玩花臣」

    我話:
    「你家陣叻啦,識得將啲字嚟玩卡臣」

    回覆刪除
  15. 我好欣賞隱形俠架, 等我都留D隱形口訊鼓勵佢.....................................................................................................................睇唔到出聲喎!
    朱朋

    回覆刪除
  16. 朱朋

    多謝你的寶貴意見
    我要作以下回應:

    由於後現疏離感引發











    替cyber時代劃上句號

    多謝!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin