~~~~~~~~~~~~~~~~







2010年3月3日 星期三

鬆弛易

鬆弛易

深夜12時10分,一對年輕夫妻坐在客廳的沙發上,在37吋LCD電視機前,討論起來……

* * * * *

這對年輕夫妻,每晚洗澡後,習慣在客廳看一陣電視才入房睡覺。這晚,丈夫按電視遙控器,去到無線電視,正在播放《宣傳易》。他們的討論由一個整容廣告開始。

丈夫看到「深圳整容醫院」的廣告後,丈夫向太太說:「我反對整容」。
丈夫:「雖然整容係會令人靚呢、自信心大啲,但係老咗有後遺症吖嘛,五官會塌陷架。」
太太:「咁後生嗰陣靚咗咪得囉,邊有人會諗到老咗咁長遠呀?」
丈夫:「咁貪靚都要諗吓後果至得架。」
太太:「唓!人人老咗都會醜樣架啦。」

此時《宣傳易》正播放健身院廣告,大隻佬正在哝起棚雪白牙齒,展示肌肉。

太太:「嗱!你夠去健身喇!你夠練到胸肌咁大,唔驚老咗嗰陣鬆弛易咩?胸部下墜呀?」
丈夫:「唔同!我健身係為咗身體健康之嘛!唔係貪靚呀!」
太太:「你咪扮嘢啦!成日對塊鏡擺pose,你估我唔知呀!」
丈夫:「er…er….咁少少都有啲係為咗貪靚嘅…」
太太:「咪係囉!後生嗰陣有胸肌,macho過,老咗鬆弛咪到老咗再算囉。唔通你因為驚老咗胸肌下墜,而家就唔去健身呀?」

丈夫點頭,默默認同,似乎被太太說服了。

太太:「梗係而家靚咗先,今日唔知聽日事,萬一聽日遇到意外死咗,咁你啲擔心咪多餘囉!」
丈夫點頭:「唔,妳講得啱嘅,都係靚咗玩咗嘆咗先講,日後嘅事,日後先諗。」

丈夫說畢,立即在地上做掌上壓擴胸,這是他每晚臨睡前的習慣,年中無休。之後熄燈瞓覺,一宿無話到天明。

* * * * *

第二朝早上,夫妻兩人各自上班。到了傍晚7時半,太太回家,打開大門,嚇了一跳。屋內如遭人搜掠過,她想報警之際,發現枱上有一封信。太太立即拆開,是丈夫寫給她的信。

內容是丈夫執拾屬於自己的東西,要離開太太,跟另一少女遠走高飛,雙宿雙棲。原本丈夫都有所顧忌,但昨夜給太太說通了之後,茅塞頓開,「想做就去做」。今天趁太太上班時,回家執拾東西後,一走了之。

太太估不到昨夜的一個「鬆弛易」的無聊討論,竟會導致丈夫毅然作出這樣的一個戲劇性的決定。

人去樓空,太太沒有哭,連眼濕濕也沒有,她拿出手提電話,按鍵,施施然說:「佢執嘢走咗啦。」電話另一端,一把成熟男子的聲音:「好呀!咁我而家嚟接妳,去慶祝吓!」太太滿意地微笑起來,補一補妝,等待她的男朋友到來。



問我有無諗過整容?有呀,整高個鼻、整大對眼、整瘦塊面、整白棚牙,咦!咪等如換過個頭喎。醫生呀醫生,諗吓有無計呀

Doctor! Doctor! – Thompson Twins

I saw you there, just standing there
And I thought I was only dreaming yeah
I kissed you then, then once again
You said you would come and dance with me
Dance with me across the sea
And we could feel the motion of a thousand dreams

Oh, Doctor, doctor, can't you see I'm burning, burning
Oh, Doctor, doctor, is this love I'm feeling?
Ships at night give such delight
We all leave before the morning light
Please don't go no please don't go
Cause I don't want to stay here on my own

Fever breathe your love on me (breathe your love)
Take away my name (take away)
Fever lay your hands on me (breathe your love)
Never be the same

Come with me and make believe
We can travel to eternity

21 則留言:

  1. 好發人深省呀。。。等我做掌上壓先

    回覆刪除
  2. 卡臣︰看完笑了下,有意思的生活小品。

    回覆刪除
  3. naruto

    呢隻掌上壓需要找「啪啦」做的
    (partner)

    +++++

    coffee

    多謝笑聲
    婚姻生活就是如此..

    回覆刪除
  4. 卡臣:

    應該在結尾有一點補充。


    電話另一端,一把成熟男子的聲音:「我老婆跟你老公走佐佬喇!好呀!咁我而家嚟接妳,去慶祝吓!」

    太太詫異地問:「下!你老婆咁後生,都跟我老公走佬?」

    男人:「你老公係大隻權!日日做gym,勁吖嘛!」

    太太滿意地微笑起來,補一補妝,等待她的男朋友到來。

    回覆刪除
  5. 佛爺呀佛爺

    而家點先?
    乜都俾你踢爆哂!

    我唔知大隻權會否找你晦氣吖

    回覆刪除
  6. 今日唔知聽日事,今朝有酒今朝醉!!

    回覆刪除
  7. June

    今朝有酒今朝醉
    ==>都不失為一句至理座右銘

    回覆刪除
  8. 咁咪幾好,最後大團圓結局。

    睇前半部份,仲以為係阿強外傳𠻹!

    回覆刪除
  9. 歪歪

    又聯想起阿強?!
    睇怕叫阿強嚟代我都得啦

    回覆刪除
  10. 我仲以為「佢執野走左喇」

    電話傳出一把粗豪的女聲「老婆豬,我條橋駛得下哩?今晚我上黎你度啦...」

    回覆刪除
  11. 黑人

    哈哈!
    係喎
    轉吓口味先

    多謝留言呀!

    回覆刪除
  12. Interesting & funny story ^^

    我都幾buy今朝有酒今朝醉..
    有時計劃到太長遠, 但好多時根本好多野都唔係自己控制到, 咁計劃幾多都冇用丫

    Kelly

    回覆刪除
  13. 『又聯想起阿強?!
    睇怕叫阿強嚟代我都得啦』

    唔好呷醋啦!已婚健身男,我至諗起阿強先啫,講多才多藝,就更係諗起你啦,無人代替到你㗎!

    回覆刪除
  14. kelly

    係喎!
    「主動地被動」也是一種主動


    +++

    歪歪

    講起多才多藝就諗起我?

    嘿嘿

    都話 大話係最啱聽

    回覆刪除
  15. 下一個故仔會唔會係“瞬間看鼻頭”呀?

    回覆刪除
  16. "問我有無諗過整容?有呀,整高個鼻、整大對眼、整瘦塊面、整白棚牙,咦!咪等如換過個頭喎。醫生呀醫生,諗吓有無計呀?"

    你想做Frankenstein的Monster?

    回覆刪除
  17. naruto

    我只能說句: 你 好 嘢 !

    你心水清呀
    bingo!
    friday 早上9:25見!

    ++++

    desertfox

    我本身已經係怪人

    回覆刪除
  18. 咁既結局幾好
    各得其所!


    你唔使整容喎
    六嚿腹肌
    又風趣鬼馬
    巳經夠晒型!

    回覆刪除
  19. 巴黎

    妳咪誤導大家呀

    「六嚿腹肌 又風趣鬼馬」==>相反就係我

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin