~~~~~~~~~~~~~~~~







2010年4月8日 星期四

抽象IQ題

抽象IQ題

以下有三條抽象IQ題,大家需要先睇一段文字,根據故事內容,發揮想像力,然後估出答案。好!閑話休題,立即開始:

第一題:
一間舊式酒樓,所有員工需要按更表(Roster)上班。如員工遇上私人要事,不能上班,便需要自行找替工,代自己上班。一名百搭替工阿昌,經常在這間酒樓當替工。可惜因為阿昌有臭狐,遭食客投訴,經理決定不再讓阿昌當替工。

好喇,故事講完,
猜一套近期在香港上映的美國電影

答案【狐狸先生無得頂
* 請 click 欄中的翻白字

* * * * * *

第二題:
旺角砵蘭街有很多「一樓一鳳」,因為惡性競爭,鳳姐減價搶客。肉金由平均一次500元,不斷削價。一輪減價戰之後,全條街最平的收費是「一次交易港幣84元」,沒有可能再低了。

好喇,故事講完,
猜一本近期出版的外國小說

答案【村上春樹的《1Q84》

* * * * * *

第三題:
由於香港女多男少的問題,日益嚴重。蘭桂芳有一間夜店,因為有太多靚仔(直男)去玩而紅了。夜店不單止取消了免費的Lady night,更加調高了女士的入場費。雖然加了價,但無阻女士入場,繼續趨之若鶩。

好喇,故事講完,
猜一位美國女流行歌手

答案【Lady Gaga(Lady加價

其他IQ題:

低俗IQ題 -「周」

低俗IQ題 -「西」

低俗IQ題 -「雞」

低俗IQ題 -「鴨」



預咗大家會噓架啦,嚟啦!唔使唔好意思架。
揀來Swing的《1984》。夾返小說《1Q84》。



1984 - Swing
曲:Eric Kwok 
詞:林寶 

最愛這 這古老擴音機
是那動聽聲音 那缺憾美
再沙啞也帶著不羈

再聽這 這古老擴音機
就似是置身於1984
年月日分秒某人某地

以最溫暖的聲音 與不變的天真
送上熱吻
要讓我珍惜一段光陰
我那天沒太關心
甚至讓妳空等
不知怎去再復尋

似聽到 這古老擴音機
是播著妳聲音說掛念我
似一已變舊的歌

聽說妳 似不再記得起
熱愛是發生於1984
年月日分秒某人某地

19 則留言:

  1. 呀......唔......喇......
    從前有三隻蝦,哈哈哈
    突然出現左隻青蛙,食左一隻蝦
    噤就哇哈哈...

    不過唔知點解,我相信卡臣大哥你係用左好多腦力去諗,都俾個good你!YO!

    回覆刪除
  2. Martin

    哇哈哈<---我都被你引到我哇哈哈!

    無噓仲有讚添呀?
    有賺呀!

    回覆刪除
  3. 卡臣:

    我只識估鹹古,咁正經嘅,我從來都估唔到!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 3題我一題都估唔中啊!

    開估左覺得好搞笑, thank you!!

    Kelly

    回覆刪除
  5. kelly

    一題都估唔中?
    正常人好難估中
    恭喜妳

    +++

    coffee

    我要做「食臣」!!

    +++

    naruto

    唔好down
    估得中反而需要搵醫生check check

    回覆刪除
  6. 你話『抽象IQ題』,好似係「食字蹊蹺題」啱啲喎。呢一期真係證明到你幾咁鍾意爛gag。

    唔少得係讚一讚你將謎底反白,高招!

    回覆刪除
  7. 第一、第三都估中,《1Q84》就真係服左你嘞。

    回覆刪除
  8. 呢排忙到唔識笑都笑左出黎...
    真係多謝晒^^!

    回覆刪除
  9. 歪歪

    我真係鐘意爛gag架!

    將謎底反白...我抄人啫

    +++

    xiao zhu

    好嘢吖
    估中兩題
    隨便買張六合彩吖
    必中

    ++++

    denzel

    咁忙都要relax吓架
    吊頸都要抖吓氣

    +++

    kenny T

    如果 1Q 84蚊
    千祈唔好幫趁

    回覆刪除
  10. 我好佩服阿卡,稔D食字呀、爛gag呀咁叻,簡直一絕。
    呢個卜我鍾意!

    回覆刪除
  11. 卡臣:

    哎呀!點解我咁蠢?竟然無諗過空白的地方有答案!陰公!

    回覆刪除
  12. 巴黎

    諗爛gag叻
    無用果喎
    = 無前途/錢途

    ++++

    佛爺

    可能你道行太高深
    無我, 所以渾然忘了
    空即是色的道理

    回覆刪除
  13. 唔好怪我「背」,請問相片入面嘅係乜水,點解啲樽嘅包裝咁特別嘅?

    回覆刪除
  14. 歪歪

    查實係舊樽回收
    佢生前裝乜我就唔知啦

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin