~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年7月13日 星期三

卡爸(2)

卡爸(2)

我老豆上次露一手作詩,獲得大家正面評價。我立即給老豆看大家留言,開心到笑逐顏開,尤其是歪歪首詩,更讚不絕口。

老豆話咁高興,不如貼多兩張俾大家過目。我又點會Say no?



點解我啲字無老豆咁有行氣?DNA出錯呀!

二少爺說:我一聽呢隻歌就想腳un un。

每天你愛多一些 - 黃耀明
作曲:黃耀明 蔡德才
作詞:周耀輝

多一些 每日多一些 是我多麼渴望愛
覓極浪漫驚天愛 日日多一些的愛
巴不得 我極巴不得 讓我高歌讚頌愛
覓極寂寞的一個 讓我為你高歌

代現代愛歌 像夢像幻那麼
馨溫馨我著魔 但願但願可給你
一曲美滿情歌

是不是這夜晚 今夜你來不來
到底有誰能告訴我 若遇易受傷的你
傾心傾意唱 無限動人地唱准我 C'ES L'AMOUR

一生不變幻的真心 學友多麼讚頌愛
黎明極浪漫的真愛 但願分一些給我
情花一開 我便心花開 地老天荒也是愛
誰是極寂寞的一個 讓我為你高歌

14 則留言:

  1. 我老豆手字都好靚,我嘅就真係肉酸囉,點解呢?

    回覆刪除
  2. 世伯好厲害呀!
    我個名仲隱藏咗喺裏面添呀~

    回覆刪除
  3. 卡達臣,

    第一張, 我LIKE.
    第二張, 睇得出世伯手字好靚, 但"行"得滯, 我真係睇唔明. 可否代為翻譯?

    回覆刪除
  4. naruto

    可能上一代十個男人九個字靚,下一代就...(包括我)


    +++++

    largeheadboy

    乜藏了大頭仔三個字咩?你先解到碼

    ++++

    30 something

    寫乜?嘻嘻、我都唔知呀!

    Phyllis

    多謝
    我老豆見有女仔讚一定開心

    回覆刪除
  5. 卡臣:

    你阿爸的哲理很高!第二篇真係睇唔明!阿彌陀佛!

    回覆刪除
  6. 佛爺

    你咁有佛性都悟不到
    我又點明吖
    搵日問吓老豆解碼先

    回覆刪除
  7. 突然睇到, 第一張相點解係韓國街景?

    回覆刪除
  8. I.minor

    多謝你呀
    我會給他看你的讚賞

    乜你咁眼利
    犀利!

    因為我在過往周未去了首爾旅行

    回覆刪除
  9. 睇𠹺呢兩篇,卡爸咁有文學修養,我寫嗰首詩嚟獻醜就真。喂,你幾時同世伯crossover㗎?

    原來你周末去咗韓國,好玩嗎?

    回覆刪除
  10. 歪歪

    同老豆crossover?
    係喎
    俾啲時間我

    korea 好玩呀
    可惜落雨
    只在市區行吓食吓

    回覆刪除
  11. 嘿嘿

    好嘢呀

    Barry Manilow 的 Copacabana
    都俾你諗到

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin