~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年3月9日 星期五

本命年


本命年

「生肖的一輪周期為12年。人的歲數等於12的倍數,稱為本命年。」- 維基百科。


相片拍於我12歲的時候,這張是我申請回鄉証的相片。

12歲的我有很濃密的頭髮,現在髮線後移,變得稀疏。當時影相個樣Chok Chok哋,倔強中有點憂鬱,多愁善感中又帶點自閉,自憐中又帶點白癡。

12歲的我,睇《中華英雄》漫畫、聽英倫新浪漫音樂、到「美國寶」打桌球、砌高達紅彗星模型,不知天高地厚,開開心心過日子。

第二個、第三個本命年,即是24歲和36歲,已經不復當年的歡欣日子,得到許多,也失去很多。身體基能開始衰退。最鋒利嘅刀都有锈嘅一日,何況係人呢!幸好我學懂苦中作樂,學會阿Q精神,學曉自己安慰自己,做人先無咁灰咋。

得閒笑吓人哋、笑吓自己,咁做人就做得開心啲囉。


二少爺說:80年代一套影響我至深的電影。


當年情 - 張國榮
作曲: 顧嘉輝
作詞: 黃霑

輕輕笑聲 在為我送溫暖
你為我注入快樂強電
輕輕說聲 漫長路快要走過
終於走到明媚晴天

聲聲歡呼躍起 像紅日發放金箭
我伴你往日笑面重現
輕輕叫聲 共抬望眼看高空
終於青天優美為你獻

擁著你 當初溫馨再湧現
心裡邊 童年稚氣夢未污染
今日我 與你又試肩並肩
當年情 此刻是添上新鮮

一望你 眼裡溫馨已通電
心裡邊 從前夢一點未改變
今日我 與你又試肩並肩
當年情 再度添上新鮮 

33 則留言:

  1. um...此子神情專注,眼神內斂,不言語卻像有千言萬語,當是鎂光燈下之能人!

    回覆刪除
  2. laulong

    多謝美言先

    我申報先:
    其實我放自己相片不是存心搏取大家讚賞,
    只是回老家找到舊照,驚自己hard disc有死的一天,所以放在blogspot,多個存份啫
    多多包涵呀大家

    回覆刪除
  3. 這是你的部落,你喜歡怎樣就怎樣嘛,就如所說一百個人有一百種聲音仍能共處,才是好。

    回覆刪除
  4. 最驚啲舊相唔見晒。得閒要scan晒落嚟。

    回覆刪除
  5. coffee

    好,等我放啲絕密相片先。

    ////

    eric

    做back up啦唯有。

    回覆刪除
  6. 卡臣:

    十二歲果陣拍拖未呀?有冇比大姐姐嘴過呀?嘻嘻!

    回覆刪除
  7. 佛爺

    我十二歲未拍拖,你的大姐姐我無福消受

    回覆刪除
  8. 卡臣:

    唔係喎!睇你十二歲果個純情樣,應該好多大姐姐會抱抱和錫錫架喎!宜家仲驚尷尬,唔敢認!嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 佛爺

    又俾你踢穿,我一早已知道「詐顛納福」是什麼意思。

    回覆刪除
  10. 卡臣:

    哈哈!「詐顛納福」?好詞!我未曾聽過添!

    世上大部份人也活得不快樂!我認識一些生活富裕的人,經常怨天尤人,失眠兼焦慮,周身病痛,簡直教人不可思議?若果我是他們,我快活過神仙了。

    回覆刪除
  11. 佛爺

    詐顛納福這四個字是我母親教我的。多謝她

    做人最緊要知足,我吃茶餐廳都開心,視乎同邊個去啦,

    回覆刪除
  12. 12岁的忧郁小生,头发真的很浓密呢!
    我看男生都是如此,一到中年就稀疏。
    为什么?


    人生就是这样,有得有失。好好保重!

    回覆刪除
  13. cindy

    男人長大後遇上很多難題,𢱑𢱑頭就搲甩頭髮,無計!

    回覆刪除
  14. 卡臣:

    很多人生在福中不知福!無病呻吟!太無牽慮,也是負慮!

    回覆刪除
  15. 彿爺

    唔知足、永不快樂,我知足,其實無野心

    回覆刪除
  16. 卡臣:

    我也沒有野心!但一個人存在一處空間,自然會有人覺得你是威脅著他的存在,他們就會來踐踏你!

    我在這裡受過教育,自然認識香港一些名人的第二代。這些富二代生活奢華,但竟然以為自己十分節儉。他們經常出口傷人,但竟然認定自己非常有教養。心理學的自我中心,經常受到其他人的猛烈抨擊。但我卻認為,自我中心是不少人行為的基石。

    回覆刪除
  17. 佛爺

    我不犯人,人卻犯我,只怪他人太貪婪。

    二世祖不知人間疾苦,香港果位唐氏綜合症咪係二世祖,不識應付問題的廢柴。

    回覆刪除
  18. 卡臣,12歲的你好多頭髮,尤如戴上一頂皇冠。而家的你都唔差啦,起碼唔駛好似D佬咁,頭上得番幾條毛,仲要夾硬疏分界,哈哈!

    回覆刪除
  19. 卡臣:

    介紹個好野比你!當你寫野寫到半天吊,又要趕住去第二度個陣,佢自動幫你上傳,你番到屋企,佢就會自動入佐你部電腦架喇!

    http://www.dropbox.com/

    仲有,你同蝦女D相都可以放埋上去,硬碟壞佐都唔駛驚呀嘛!

    回覆刪除
  20. 30

    大家年輕時,大量苛爾蒙
    真係呢頭剪髮,好快又長返
    仲成日硬添
    而家就...唉..

    ////

    佛爺

    多謝貼士
    等我試用
    但係絕密照就唔好放
    容乜易外流

    回覆刪除
  21. 12歲. ON居居的又以為自己好醒.
    做咩咁感慨呢? :)

    回覆刪除
  22. 卡臣:

    大部份這個網上寄存的用戶是寫手,它主要不是用來寄放圖像的。因它會自動更新每一部電腦指定的文件夾,致使那些須要經常寫文的人,視它為恩物。

    http://www.dropbox.com/

    回覆刪除
  23. 卡臣:

    乜你以前D頭髮好易硬咩? 哈哈. 咁我提議你買hair gel買啲ultra hard, 咁頭髮咪易硬囉 :)

    回覆刪除
  24. M

    無!找到舊相,感歎光陰似箭,不得不認老。

    ///

    佛爺

    多謝賜教,等我硏究下

    ////

    30

    我而家啲頭髮好軟,無力,gel都幫唔到,印度之寶可能有用

    回覆刪除
  25. 話時話
    你個樣真係無乜點變
    你d 同學一定認得既家誠!

    回覆刪除
  26. 巴黎

    多謝你的鼓勵

    我欠同學錢,那些債主同學一定認得我

    回覆刪除
  27. 髮線後移,變得稀疏?睇你微博啲新相仲好濃密啫!

    幾時再登啲廿四、三十六呀?

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin