~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年3月25日 星期日

瓦努阿圖,我想住嘅地方



瓦努阿圖,我想住嘅地方


熄燈一周,四月再見。



沒有張揚的命案 - 達明一派
作詞:潘源良 
作曲:劉以達 

法官 黨委 親友 老細 街坊 神父齊觀看
許多位醫生都診斷不出症狀
這個病人沒處方
天真的他愛說愛想愛尋覺方向
今天呼吸不到空氣 滿身冷汗
壓力異常 是沒法抵抗
舊理想 跟他安葬
赤子心 跟他安葬
舊記憶 跟他安葬
莫再想 當初一切的境況

法官 黨委 親友 老細 街坊 神父回家去
TV中精彩的廣播已帶走眼淚
繼續繁榮 又碰杯
天真的他偶爾也許還浮現心裡
追憶當中偷偷不免有些眼淚
要是淡忘 亦沒有不對
舊理想 跟他安葬
赤子心 跟他安葬
舊記憶 跟他安葬
(是與非 跟他安葬)
淚已乾 週遭一切 又如常

25 則留言:

  1. 卡臣:

    大溪地D靚女正D呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 義不食周粟?唔駛,好快就會唔同睇法。

    回覆刪除
  3. 卡臣,新特首来了,不高兴吗?
    瓦努阿圖是什么地方?
    祝你旅途愉快!好好充电吧!
    记得回来,不要被正妹电晕了!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. cindy

      新特首我討厭,所以無心機,停blog一周

      我沒有去旅行,留在香港,所以不會被女電暈

      刪除
  4. 嘩, 要搞到熄燈封筆一個星期, 咁大件事!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 返巴黎?祝旅途愉快!
      係喎,31號等我嚮應熄燈先,熄夠十小時

      刪除
  6. 一千二百人,豈能代表全港市民?
    民主選賢能,以雙普選才最公允!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚!好感動
      你雖心在他鄉,心繫香港
      我遅啲過嚟投靠你啊

      刪除
  7. 聽聞有團購搞移民瓦努阿圖啊...都唔知係咩地方...我想移民巴黎啊...唉

    回覆刪除
  8. 真巧見到你這篇舊文章,又真係好偶然早兩天係電視上見到明哥仔係上海演唱賺人仔,我係好好奇,兩年後,留言想走移的有多少人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仍然有人想搞移民,去台灣華人社會,香港而家仲亂,群魔亂舞

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin