~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年8月4日 星期一

大隻Boy band –上集


大隻Boy band –上集

某間大型鏈鎖健身店即將結業的傳聞,早已囂於塵土。結果這一個早上,健身院的大閘從此長期關上,閘外結集一批被欠薪的員工,集體向勞工處求助。

這班新晉失業大軍中,有四位Body Combat(拳撃式帶氧運動)教練,同病相憐,他們在炮台山分店一起工作而認識。他們分別是:MansonJasonKisonHanson,他們都有女朋友,間中八人一起食飯夜蒲睇波遊船河。

四位大隻年輕人,考有健身教練牌,手頭上有一班忠實學生喜歡上他們的Body Combat堂,本應失業後過檔去另一間健身院教Combat,搵工應該無難度。但無奈遇上金融海嘯,另一間健身院也在收縮皮費,沒有職業空缺。四位教練只能望門輕嘆,暫時在家裡踎躉量地。

    * * * *

有一晚,Mansonwhatsapp群組通知JasonKisonHanson,告訴他們有「有工做啦」!四人當晚立即出來,在茶餐廳見面,共商大計。

原來Manson有一次在中環夜蒲時,場中有一名中年男子主動上前遞上咭片結識MansonManson正想回答:「我係直架….」中年漢說:「唔好誤會,我搵你講公事咋。」那名中年漢叫Ricky,在鯉景灣開設一間西式餐廳。Ricky替這餐館起一個主題特色,就是所有waiters都要是「大隻佬」,餐廳制服是少布緊身tee,目標顧客是18歲至50歲消費能力高的專業女性。Ricky正招募大隻佬做侍應。

Manson打蛇隨棍上:「我仲有三個大隻佬朋友,我諗佢哋都會有興趣。」RickyManson帶同另外三人,後天上辦公室見面。四人戶口乾涸,為了搵工,見吓Ricky都無妨吖。

    * * * *

Ricky的見面過程十分順利,一拍即合,四人成為餐館的侍應生,底薪雖不及教練高,但貼士就可以靠自己爭取,下星期一晚返工,點都好過零收入。

四人見工後,到餐茶廳慶祝失業兩周後,咁快就搵到新工,四人碰杯。
Jason飲下一啖涷檸茶說:「其實我哋同..有無分別呢?」
Kison答:「梗係唔同,我哋賣藝不賣身嘛!」
Hanson說:「不過,如果佢係富婆,又肯包我,我一定制呀!」
其餘三人立即:「妖!你係咪男人呀?」、「挑!無呢志氣!」、「呸!靠女人!」
四人口裡雖這樣說,但其實心底裡,都希望在餐館內,結識到有錢女,從此入贅豪門唔使做。四人趁weekend到健身室狂操一番,希望以最佳狀態出現在女客人面前。

    * * * *

到了星期一,他們於黃昏5:30,約埋喺港鐵站,一齊返鯉景灣的餐館。

四人到達餐館了,吓!乜間舖入面啲裝修擺設咁gay架?!大隻裸男的poster、雜誌架上放了很多外國的gay magazine、燈光又暗、音樂又迷幻,四人心知不妙。

餐館內已有兩名大隻佬侍應,他們雙眼電力十足。見到四人立即溫柔地打招呼:「嗨!靚仔~Ricky叫四人換上緊身tee後,向四人解釋餐館工作細節。原來那晚Manson在夜場中向Ricky表明自己是「直佬」後,Ricky唯有騙他們專做女客,他們才會落踏。如今四人騎虎難下,唔嚟都嚟咗,只好做一晚侍應,睇睇情況先。

七時開始,男性客人陸續來幫襯,真係一個女客都無。男客人的飢渴眼光在四人身上游走,對於「直畢甩」的直佬來說,顧客的目光令人渾身不自在。溝有錢女的美夢立即粉碎。男客人主動調笑搭訕,四人都垂低頭,詐聽唔到,很辛苦才捱完一晚。

收工後,三人捉了Manson入幽暗的後巷內,二話不說便圍揼他,是狠狠地、拳拳到肉地揼。

待續

二少爺說︰想唔想知間餐館怎樣?這首歌可見一點端倪。

8 則留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin