~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年5月20日 星期三

飛黃騰達


飛黃騰達

FredAdam坐在卡拉OK的沙發上,喝著啤酒。身邊的同事正得意忘形地唱歌。今天是Fred離開這公司的last day,同事們正替Fredfarewell party

Fred喝到醉醺醺,Adam鼓起勇氣,問一條他已經藏在心底裡兩年的問題:「阿Fred,究竟兩年前……

        * * * * *

~ 三年前 ~

FredAdam是大學同班同學,兩人份屬好友。他們於同一屆畢業,AdamFirst Honour degree畢業而FredThird Honour degree畢業。Adam讀書A grade叻過FredF grade。兩人參加某大公司的招聘日,結果兩人同時被錄用,在同一個部門工作,由officer做起。

一年後,兩人直屬的Supervisor要離職,一個懸空的post出現在兩人面前。Sales Manager決定要升FredAdam其中一個做Supervisor。論學業成績,Adam雖然勝過Fred,但講工作表現方面,兩人則叮噹馬頭。所以未知鹿死誰手。

Sales Manager會先後分別接見FredAdam,然後決定升哪一位做SupervisorAdam為了這次面試,上網找資料、模擬對答,做足準備。而Fred則一貫懶懶閒性格,無乜做過準備功夫。

那天下午,Sales Manager先接見AdamSales ManagerAdam如何增加每月營業額?如何管理下屬?Adam把事先準備好的答案,好有系統好有邏輯咁闡述給經理聽。Sales Manager係咁點頭,似乎好滿意Adam的表現。30分鐘後,Adam胸有成竹地離開Sales Manager房間,似乎坐了半個屁股在Supervisor椅上。

輪到Fred入經理房,10分鐘後,Fred便草草出來。Adam看在眼裡,心花怒放:「Supervisor個位,非我莫屬啦!」升職結果在兩天後公佈。

        * * * * 

兩天後,Sales Manageremail公告天下:「Fred榮升Supervisor,升職加薪」。Adam表面無事,仲要扮大方恭喜Fred,其實內心重創:「點~~~~~呀?!」Adam曾經想過resign,可惜當時市面經濟差,找不到好工,Adam唯有underFred,忍氣吞聲做下去。

Fred做了一年Supervisor後,Fred再被Sales Manager提攜,升做Assistant ManagerAdam仍然是officer,那股酸溜溜的味道,可想而知。Adam的努力得不到上司認同,變到無哂鬥志,返工只係Hea做,返工等收工,糧頭望糧尾。

        * * * * 

Fred做了一年Assistant Manager後,Fred找到另一份好工,跳槽到第二間公司做Sales Manager。今天是Fred在這公司的last day,同事們跟他到Karaoke唱歌飲酒,Fred面紅耳赤,已經醉咗九成。

Adam鼓起勇氣,問一條他已經藏在心裡兩年的問題:「阿Fred,兩年前,Sales Manager見咗你十分鐘,究竟佢問咗你乜嘢呢?」
Fred爛醉如泥地:「好!今日係我last day,我就講俾你知
Adam好緊張,終於揭開兩年的疑團。
Fred:「我嗰日入經理房….佢未問我嘢之前我先劈頭一句:『唔使講咁多,如果你升我職,公司加俾我嘅人工,我每個月全數轉帳返俾你,直到我辭職為止,OKOK?』….經理諗咗一諗點頭….我兩分鐘就搞店…..不過費使太礙眼….咪坐多8分鐘先出房囉跟住經理細仲主動升我做AM…佢又收多啲有咗呢個title咪方便我再搵到另一份好工囉哈哈哈」之後,Fred幾聲大笑之後,「砰嘭」一聲,醉倒沙發,不省人事。

Adam睜大眼晴,成個人呆咗,原來一直等了兩年的答案,真相是這麼赤裸!唔怪得Fred得上司提攜,扶搖直上。原來Fred升職加薪,就等於經理升職加薪。

        * * * *

第二天,Adam再致電追問FredFred解釋昨夜一早已經飲到爛醉斷了片,醉後所講的一切全是胡扯一通,信一成都死。

Adam奈佢唔何,唯有收線,再望回辦公桌上的一大堆文件,深深地嘆了一口氣。



二少爺說:做人目標為本。

11 則留言:

  1. Fred果然有遠見,抵佢升職嘅。Adam目光如豆,剩係掛住睇實眼前嘅Supervisor位,呢D咪讀死書囉。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 好似高官互租住對方物業,呃津貼,一樣咁荒謬

      刪除
    2. 香港好在有ICAC... 殖民地年代做探長都有五億身家... 仲荒謬>.<!

      刪除
  3. 卡臣:

    我以為做鴨,屁股開花!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. Adam 應該同佢 Manager 講:「如果唔即刻升我,會去 ICAC 爆大鑊。」

    回覆刪除
    回覆
    1. Adam 應該同佢 Manager 講:「如果唔即刻升我,會去找妳老婆爆大鑊,包二奶。」

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin