~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年6月29日 星期一

港鐵的十個unlike


港鐵的十個unlike

我喜歡乘搭路面上的交通工具,貪佢有風景睇,可以發吓白日夢。當然,如果趕時間的話,我會選擇搭港鐵。今次數一數乘搭港鐵時的十個unlike。一個城市的人民質素,可從他們乘搭公共交通工具的表現,觀察一二。

第十位:伸腳又蹺腳
港鐵車廂內,中間兩排座位,有些乘客坐下來,將對腳大模私樣咁伸出嚟,或蹺起雙腳。對於其他要路過的乘客視而不見。這些乘客視自己如大爺般,唔會縮腳。乘客視他的腳如路障般,要繞過或跨過障礙物才能前進。

第九位:唔先讓乘客落車
當擠滿乘客的列車到站後,車門打開,有個乘客站在車門前,他「打釘」般死都唔肯郁,不讓後面的乘客先落車,要乘客側身從他身邊「攝」出去。其實只要他踏出車廂一步,後面的乘客便可以暢通地下車。可能他固執,未到他的站,他打死都不會踏出車廂半步。

第八位:出閘打橫cut
乘客用「八達通」出閘,當在繁忙時間,一班乘客在閘前排隊,向前移等「嘟」八達通。其中一個乘客發現自己的八達通失靈,他想試用另一個閘口,但他不會排回隊尾,結果他就地打橫cut去旁邊的閘口,打尖拍卡出閘。點知試完另一部都失靈,再打橫cut去旁邊閘口,cut足幾條線。直至試哂所有閘都失敗,便死死地氣去票務處。

第七位:大聲講電話
有乘客的表演慾豐富,喜歡當眾表演「講電話」,肆無忌憚地高談闊論。令身旁的乘客被他她的聲浪騷擾,或者被迫聽他她的家事、苦水、八卦嘢、秘密。滋擾其他人,閉目養神都唔得,但他她從來唔覺得有咩唔妥。

第六位:「衝門」強行入車廂
當車廂十分擠迫的時候,月台上的乘客已不能登車,唯有等下一班。這時,月台響起「嘟嘟嘟」車門正要關閉之際,一名趕時間的乘客,在兩度車門正要關上一刻,及時僅僅跳入。入面的乘客如沙甸魚般遭壓力加壓,發生身體碰撞,可能產生非禮的誤會。乘客迫到自己的鼻哥緊貼別人的髮腳,如果對方大汗或者唔洗頭,就認真大鑊。

第五位:唔會「盡量靠入車廂中間」
當繁忙時間,月台上已有大批乘客等候。車一到,乘客陸續登車。但乘客不會行入車廂中間,結集在門口位置,方便自己下車。結果,在月台未能登車的乘客,見到車廂中間尚有空位,係咪好嬲先?車廂中有廣播:「請盡量行入車廂中間」,但無人會聽囉。

第四位:唔會「讓座給有需要人士」
老人家、大肚婆、傷健人士乘搭港鐵,在車廂中,人人平等,因為無人會讓位給這些有需要人士。尤其是年輕一族,一坐低就玩電話或詐瞓,話之你乜嘢有需要人士。雖然港鐵車廂設「優先座 priority seat」,但坐在優先座上的,通常都不是有需要人士。

第三位:挨柱做「柱男柱女」
有人話香港人「無腰骨」,真架!搭港鐵時,有乘客攬住條鐵柱,跳pole dance咁款。咁其他乘客點樣扶手呀?有啲後生仔女要用雙手嚟玩電話,無手扶鐵柱,唯有成個人挨落條柱度,佔有慾強又自私,潛意識覺得攬住就當係屬於自己。

第二位:玩電話阻住後面乘客
大多數乘客都玩電話,步出車廂一邊行一邊玩電話,眼望瑩幕,就會減慢步行速度。如果後面有個趕時間嘅乘客,前面乘客個個玩電話,好似人牆咁緩慢移前,真係嬲到要爆開佢哋。

第一位:唔會「左行右企」
港鐵宣傳咗「左行右企」好多年,結果到了今天,仍然有乘客用行人電梯時,唔會「左行右企」,阻住後面趕時間的乘客,(可能他們是遊客啦)。常碰到一些年輕情侶,在行人電梯上並肩平排,卿卿我我、竊竊私語,時間仿佛定格了,唔理後面趕時間的焦急乘客。


二少爺說︰給金鐘地鐵站車廂內的人

6 則留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin