~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年7月17日 星期五

Kiss Me Goodbye


Kiss Me Goodbye

日本靜岡市的某間商務酒店大門前,一輛豐田房車停下,車內坐了一對中年男女,女的做司機、男的做乘客,他們似情侶,,似同事、又似普通朋友。

男的叫Danny,已婚,有一位香港太太。Danny在香港某製衣廠工作,公司派Danny到日本公幹七天,在靜岡市某機械生產商學習操控某部先進毛線編織機的技術。他住在商務酒店,每天的工作就是去該生產商學習,交流技術。

女的叫田中小姐,已婚,有一位日本丈夫。她在日本做傳譯工作。田中小姐的父親是日本人、母親是香港人,所以雙語都十分流利。這七天以來,田中小姐就貼身跟著Danny,做翻譯工作。下班後,田中小姐會駕她的豐田汽車,順道載Danny回酒店。

今晚就是他們最後一次告別,明天一早,Danny便起程乘飛機回香港。

這七天以來,Danny和田中小姐之間,怎會只得工作咁簡單?兩人雖然是第一次見面,但已經像相識了很久。眉目之間存有一點曖昧,但兩人都有太太和先生,怎能越雷池半步呢?只好把這份好感暗藏在心裡。

現在Danny和田中小姐獨處在車廂中,夜幕低垂。大家明白這一分鐘之後,可能呢一世都唔會再遇上,難掩依依不捨。

Danny睇過不少愛情日劇,都見過呢一幕溫馨場面。Danny和田中小姐四目交投,察覺有電力交流。兩個鼻樑之間,只有幾寸距離,嘩!點先?Danny要把握呢個千載難逢的黃金機會。

Danny心諗:自已是代表香港人,不可以在日本人面前失禮。Danny要選擇一個最佳的吻別位置,如果錫錯位置,就會令女方留下壞印象,成件事「禍」哂!絕對唔可以立亂就咀埋去咁魯莽架!

Danny再諗:『唔~ 如果輕吻田中小姐的嘴唇邊,就會係「more than friend less than lover」。呢個位置幾啱個處境,唔錯喎,可以列入考慮之列。

唔~ 如果輕吻田中小姐的額頭呢?咁就太pure太純情啦!似daddy臨瞓前錫個5歲囡囡咁,但係cute cute地喎,可能日本女仔受喎,可以考慮考慮。

唔~ 如果輕吻田中小姐的手背呢?咁就好似對待皇室人員咁啦!香港女仔就多「公主病」啫,唔知日本女仔崇唔崇拜日本天皇呢?可以考慮考慮。

唔~ 如果輕吻田中小姐的嘴唇呢?嘩!可能乾柴烈火,一發不可收拾喎!酒店房在樓上噃,唔知田中小姐會唔會同我一樣,瞞著我哋嘅老婆老公,成為終生嘅秘密呢?呢個真係要認真慎重考慮考慮。

咁點算呀?!咁多選擇,Goodbye kiss揀邊個位先至啱呀?』

終於……

「砵~砵~砵~」

Danny猶豫不決之際,浪漫溫馨的氣氛被後面架Benz的大聲響咹打破了。

原來Danny優柔寡斷的性格,Dead air咗成分鐘,田中小姐的房車阻住後面Benz的去路。無耐性的Benz司機響咹。田中小姐好似警醒咗,突然想起自己有老公,立即點頭:「輸免媽些」,靦腆地、禮貌地鞠躬答謝和告別。

Danny尷尬地怱怱下車,望著汽車駛遠。乜嘢fantasy都無唒,連美麗的回憶都無埋。唉~衰在自己三心兩意,拿唔定主意。而家乜都無啦,唯有將呢一幕放在心裡,久唔久攞出嚟回味一吓。



二少爺說:故事靈感來自以下呢首歌。

5 則留言:

  1. 卡臣:

    諗得咁多,即喺未動真情。嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 田中小姐好雙語,也難怪Danny動情,不如駛埋一邊車震,留下美好回憶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 車震? 汽車 Gathering....應該學unloqu自拍埋放上網添

      刪除
    2. 車震? 汽車 Gathering....應該學unloqu自拍埋放上網添

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin