~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年11月11日 星期三

贈興


贈興

Amanda歸家時,在大廈的郵箱內收到一封紅色的郵件,拆開一看,發信人原來是她分手不夠一年的前度男友。Amanda的情緒又再次波動起來。她的朋友們早已收到風,知道她的前度男友將會結婚,到咗呢一刻,終於證實傳聞是事實。

Amanda最嬲的地方就是:前度男友跟她拍拖四年,期間Amanda一直向他暗示不如結婚啦,不過男的就一直用「拖字訣」。拖到Amanda無哂癮,搞到分手收場。前度男友分手不夠一年,就已結識新女友,並傳出婚訊。未婚妻唔係有錢又唔係靚模咁索咁正,俾著你係Amanda都會嬲爆啦!

Amanda激到紥紥跳之際,突然收到前度的電話,問她收到請帖未?叫Amanda早啲到,分明攞景啦!Amanda嬲到爆,正想鬧爆佢之際,突然諗到啲嘢,立即沉住度氣,然後扮誠懇祝福佢,應承佢14天後,做定份人情,早啲去到賀佢。

Amanda收線後,奸笑起嚟。她決定在婚宴當晚,在公共電話亭虛報有人在婚宴廳放炸彈,然後返回婚宴廳,親眼欣賞警方殺到,疏散現場,賓客的狼狽情況、新郎新娘的驚樣。將婚禮搞到「一鑊粥」咁,結婚吖啦!咁開心吖啦!

* * * * 

婚宴當晚,Amanda盛裝赴會,悉心打扮;試問怎可能馬虎,衰俾前度睇。Amanda做了港幣101 元賀禮,當帛金咁做。Amanda笑哂面好假咁同對新人合照後,找個位置坐低,等待好戲上演。

830分,Amanda離開宴會廳,獨自走到路上。她在公共電話亭前徘徊。14天前,她決定「報假案」,破壞婚禮,當時的確十分雀躍。但14天後,她經過時間沉殿和冷靜後,如今有點躊躇。「報假案」有刑事責任喎,捉到坐監點算?Amanda睇過《女子監獄》套戲,有個魯芬,入面好黑暗架!

Amanda唔知應該落手?還是放棄?她點起一支煙,思考一吓。她發現在公共電話亭的另一邊,一個二十來歲的男仔也在抽煙。他衣著光鮮,是「著到去飲」咁款,他可能也是今晚婚宴的賓客之一。

Amanda主動問他:「你係咪要用電話亭?你用先吖。」
男仔遲疑地:「我唔趕,妳用先。」
Amanda自言自語:「我都唔趕,我報警啫
男仔雙眼睜開:「報警?我都係呀!乜咁啱嘅!」

男仔叫Samson,原來他跟Amanda的遭遇相同:Samson的前度女友跟他拍拖四年,期間Samson一直有向女友求婚。不過女方就一直用「拖字訣」。拖到Samson無哂癮,搞到分手收場。前度女友分手不夠一年,就已結識新男友,並傳出婚訊。未婚夫唔係有錢人又唔係明星咁靚仔,俾著你係Samson都會嬲爆啦!

Samson決定在今晚婚宴,在公共電話亭虛報有人在婚宴廳放炸彈,然後返回婚宴廳,親眼欣賞警方趕來,疏散賓客,一對新人驚惶失措。將婚禮搞到「杰撻撻」咁,結婚吖啦!咁高興吖啦!

兩人在電話亭前一見如故,「同是天崖淪落人」吖嘛!兩人決定放下仇恨,不去「報假案」搞破壞。他們沒有返回婚宴廳去替別人贈興。兩人轉去另一餐廳「撐枱腳」。心裡慶幸他們的前度有邀請自己出席婚宴,否則便會錯過這次巧妙的緣份安排。

鏡頭一轉,一對新人步進婚宴廳,接受親友的祝福。律師在台上作證婚人。正當準新娘要宣讀誓詞時,她突然苦不堪言。雪白色的婚紗裙腳被染成紅色。原來新娘奉子成婚,怪不得兩人肯拉埋天窗。腹中胎兒突然劇痛,還流血不止。結婚儀式未完成,也被逼腰斬。新郎兄弟召救護車到場。現場氣氛由喜慶急轉直下到緊張擔憂。可惜AmandaSamson無緣目睹這一幕。有時候,精心計算都不及上天安排。



二少爺說:人唔到唔緊要,最緊要賀禮到。

4 則留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin